2020 m. spalio 17 d., šeštadienis

Kaip išsirinkti gerą straipsnių katalogą?

Kaip išsirinkti gerą straipsnių katalogą?


Kur publikuoti savo reklaminius straipsnius, kai norite gauti papildomų atgalinių nuorodų? Vienas iš saugiausių variantų - straipsnių katalogas. Bet ar visur patalpintas straipsnis duos naudos? Ar pasirinktas straipsnių katalogas yra gera

Pateiksime keletą patarimų, kaip pasirinkti tikrai gerą straipsnių katalogą.

Unikalus straipsnių katalogo turinys

Straipsnių katalogai, kuriuose talpinami vien tik kažkur seniau publikuoti straipsniai greičiausiai jau sulaukė nepageidaujamo Google dėmesio, todėl juose atsiradusių nuorodų vertė gali būti mažesnė, nei įprastai.
Ne paslaptis, kad kai kurie SEO entuziastai paruošia vieną straipsnį ir jį bando publikuoti dešimtyje nemokamų katalogų su ta pačia nuoroda, vedančia į kliento puslapį. Deja, tokia veikla gali sulaukti neigiamų pasekmių. Bet kaip žinoti, kad norimame kataloge nevyksta tokia veikla? Būdas yra gana paprastas - atverkite 5 skirtingus straipsnius ir pabandykite paieškoti tikslios frazės (tai galima padaryti įvedus sakinį iš straipsnio į Google paieška tarp kabučių”"). Jei bent 3 iš 5 straipsnių neturi savo kopijų internete, straipsnių katalogas yra pakankamai geras.

Publikavimo intensyvumas

Google mėgsta atnaujinamus puslapius. Tai žinoma jau beveik 20 metų nuo pat SEO pradžios. Niekas nepasikeitė, nes pagal Google logiką, atnaujinamas puslapis stengiasi įtikti savo skaitytojams, pateikti naujos informacijos.
Jei straipsnių katalogas atnaujinamas retai - kartą per 2-3 mėnesius, jis gali būti sulaukęs gana prastos reputacijos. Google robotai čia užsuka retai, tad laukti, kol nuoroda duos rezultatų gali tekti gana ilgai.
Koks publikavimo intensyvumas yra priimtinas - bent 2-5 straipsniai per mėnesį. Jei publikuojama 1-2 straipsniai per mėnesį, toks katalogas gali būti prie pat „mirties”.

Artinasi katalogo „mirtis”

Kad artinasi katalogo pabaiga liudija keletas dalykų:

      Neatnaujinamas turinys;
      Serverio klaidų kodai, neveikiantys tam tikri puslapiai;
      Negausus turinys;
      Straipsniai be iliustracijų (kartais jų tiesiog neina publikuoti dėl serverio konfigūracijos klaidų);
      Nėra Google Ads reklamos

Pastarąjį teiginį norėtume paaiškinti plačiau. Jei straipsnių kataloge nėra Google reklamos, gali būti, kad jis neuždirba nė kelių eurų per metus. Tokio katalogo savininkai, negaudami net elementaraus domeno pratęsimo mokesčio, gali palikti puslapį likimo valiai ir jo turinys dings per artimiausius mėnesius. To jums tikrai nereiki

Vidinių puslapių nuorodos

Jei vidiniai puslapiai yra tarpusavyje susieti nuorodomis, Google tai laiko savotišku pliusu. Straipsnių kataloge tai įmanoma padaryti įdiegus vieną ar kitą įskiepį, kuris rodo susijusius straipsnius. Stebėkite, ar straipsnių apačioje yra nuorodos į kitus straipsnius, ar šoniniame stulpelyje (sidebar) yra ištraukiami tam tikros kategorijos straipsniai. Tokiu būdu nuorodos į vidinius puslapius galimos ir su trečio lygio nuorodomis (pirmas lygis - puslapio adresas, antras lygis - kategorijos, trečias lygis - straipsniai).

Nėra daug parduotų sitewide nuorodų

Ši praktika oficialiai Google yra pasmerkta baisioms pragaro kančioms, tačiau kai kurie SEO specialistai vis dar ją naudoja. Tiesa, su tam tikromis išlygomis. Pavyzdžiui, nuorodą talpindami ant URL adreso ar tik pradiniame puslapyje. Venkite katalogų, kuriuose yra 5 ir daugiau tokių nuorodų. Google greičiausiai imsis priemonių prieš tokį puslapį, tad jūsų nuoroda straipsnyje gali būti sumažintos vertės.

Kontaktinė informacija

Ar katalogas geras išduoda ir kontaktinė informacija. Turi būti paskelbtas el. paštas, jei kyla kokia problema ar veikianti kontaktinė forma. Kai kurie katalogai turi net savo Facebook puslapius, per kuriuos irgi galima susisiekti su jų valdytojais, jei kyla kokių klausimų ar problemų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai